1. Nazwa i siedziba organizatora licytacji: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor,
2. Nazwa i termin przeprowadzenia licytacji: Licytacja odbędzie się w siedzibie Referatu Zarządu Dróg Powiatowych w Zębowicach 44 w dniu 8 czerwca 2021 roku o godzinie 12:00, przy zachowaniu pełnego reżimu sanitarnego.
3. Przedmiot licytacji oraz cena wywoławcza: Przedmiotem licytacji są pojazdy samochodowe usunięte z drogi w trybie art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.) po przepadku, stanowiące własność Powiatu Jaworskiego, przedstawione w tabelce:
Lp | Marka pojazdu | Model Typ | Rodzaj poj. | Nr Rejestr. | Nr nadwozia | Rok prod. | Cena wywoławcza brutto w zł | Uwagi |
1 | Torq | Formax | motorower | DJA MN73 | L5YACBPA7H1131950 | 2017 | 1163 | |
2 | Volkswagen | LT28 | osobowy | DW 402PU | VWWZZZ1HZRW312316 | 2001 | 563 |
4. Zastrzeżenia: Powiat Jaworski wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne sprzedawanych pojazdów oraz zastrzega sobie prawo odwołania licytacji bez podania przyczyn.
5. Inne informacje: Pojazdy można oglądać na parkingu Referatu Zarząd Dróg Powiatowych z siedzibą w Zębowicach 44, 59-411 Paszowice w dniach 10 maja 2021 r. – 26 maja 2021 r., w godzinach 1000 – 1400.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Jaworze pod adresem: na stronie bip: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/?id=70261 (w zakładce OGŁOSZENIA). Informacji udziela Adam Świderski – inspektor w Referacie Zarząd Dróg Powiatowych z siedzibą w Zębowicach, tel. 76/870 74 70 oraz Henryk Krupa – kierownik Referatu Zarządu Dróg Powiatowych, tel. 607 337 052